Fel igen..

Och i Söndags skulle vi in till Hudiksvall, men då hamnade vi visst i nån liten del av Amerikat…

I Måndags lyckades vi dock nå Glada Hudik & shoppade lite, medan staden luktade prutt ifrån Iggesunds pappersbruk… Verkar som att jag var den enda som reagerade på detta dock. Hudiksborna är väl vana… Oh well, fotade lite i allfall:

Mamma är en sån fin & stolt mormor som mer än gärna tar vagnen~Sen att den såg mer och mer ut som en baglady-vagn ju mer vi (okej Jag! ) shoppade är en annan sak haha~

Hudik centrum- Det kanske inte ser mycket ut för världen,men Tro mig,efter ett par dagar i Iggesund känns Hudik som rena metropolen! 

Det här fotade jag på ren sentimentalism (?) Vi åt nämligen  här förra året. Jag,mamma & Macke. Då hade vi Två hundar, som satt i bilen (& Shia kräktes ner hela skuffen.) Vi diskuterade medicinsk marijuana & hur god falafeln var,hade inte en tanke på att skaffa barn & om någon sagt att jag skulle komma hit 14 månader senare med en liten dotter hade jag nog inte trott dem~

Sen försökte jag ta kort på fiskebodarna genom bilfönstret. Medan mamma körde. Kan väl erkänna att dessa bilder inte kommer vinna någpt pris direkt. Men ni hajjar-det är fint där liksom.

1 kommentar

  1. iAiAm said,

    februari 15, 2012 den 2:11 e m

    Kul att få se ”Metropolen” Hudik genom andra ögon ha ha ha !


Dina tankar ~