.Försvunna kommentarer

ÅH men Åh…

 

Här sitter man månad ut och månad in och undrar varför man fpr så Få kommentarer.

Och så ser jag att jag missat MASSVIS av fina människor som läser här och som frågat frågor och efterlyst inlägg…

Meningen är att kommentarerna skall dyka upp i min mail för att godkännas, men så har icke hänt.. Och de syns de givetvis inte heller i bloggen.

Utan endast inne på wordpress, i kolumnen för kommentarer. Som jag sällan tittar.

Så-Jag ber så hemskt mycket om ursäkt till alla Er som tror att jag ignorerat Er.

TACK för alla lyckönskningar i samband med bebisens födelse.

TACK för alla tips, fina ord och peppningar!

TACK för att ni läser, frågar och skriver!

Några av Er har jag mailat privat med svar och några har jag svarat direkt här~

Fortsätt skirva, ska försöka lösa detta, eller titta oftare i kommentatorsfältet inne på på min wordpress-sida~

Tack-Och Förlåt! 

2 kommentarer

  1. april 17, 2012 den 1:27 e m

    Vad skpönt att lite låter dig sova! :)
    kram

    • iAiAm said,

      april 17, 2012 den 4:01 e m

      Ja, hon är snäll ~


Dina tankar ~

