.Om de mest älskade

Mitt liv till lika delar styrs av-som hålls upp utav- mina två kärlekar.

De är helt hopplöst bångstyriga, farligt charmiga, bländande vackra & det bästa som någonsin hänt mig.

Som jag älskar mina töser.

Systrarna Siv som jag kallar dem, då båda fick tre namn som av en slump blev Siv som förkortning.

Min Siberian Huskytik- Bergtuvas Nara aka ”Sot” (Sot Imani Virvlavind) 3,5 år:

Och min fina skrutthund Alaskan Huskytiken ”Shia” (Shia Ishtarte Vildvittra) 2 år ;


 

Samtliga foton tagna av Malin Fundberg. Förutom den sista som jag tagit.

4 kommentarer

  1. MoM said,

    januari 23, 2011 den 10:02 f m

    vackra vildvittror !

    • iAiAm said,

      februari 21, 2011 den 11:04 e m

      Ja, den ena heter ju inte Vildvittra och den andra Virvlavind för intet,men vackra är dem! <3

  2. Anna said,

    februari 21, 2011 den 6:16 e m

    Så vackra huskiesar =) och båda hade så fin å djup blick…. (trevlig blogg för övrigt)


Dina tankar ~